Bulan Kemerdekaan : 1 Ogos, Hari Baru Semangat Baru

Bismillahirrahmanirrahim...

Sedar tak sedar sudah lebih setengah tahun dah kita ni (tahun 2016). Pejam celik- pejam celik dah masuk Ogos. 31 Ogos nanti sambut Hari Merdeka macam biasa. Hehe. Biarpun secara maknawinya, diri kita ini tidaklah merdeka mana. Masih terbelenggu dengan banyak perkara. Dosa dan maksiat usah dikata. Hutang piutang keliling pinggang (bagi yang ada) usah dikira. Muhasabah diri sendiri sebenarnya. Tak kata orang lainlah..Haha.




Intro punya bagus =). Lama tak menulis. Lepas gian pada keyboard laptop kesayangan yang baru keluar wad. Alhamdulillah, banyak sungguh 'miracle' yang berlaku sepanjang tidak menjengah blog-blog kesayangan. Elok je sihat laptop, menderu-deru tempahan buat blog. Bukan pandai mana, tapi sangat seronok dapat tolong orang-orang yang memerlukan blog. Niat di hati hari ni, pagi-pagi lagi UM nak buat entri kat sini, tapi terpaksa selesaikan apa yang patut termasuk SOHO yang agak bersepah. Sambil edit blog sambil susun SOHO,sambil kemas dapur, sambil print nota dan planning OGOS, sambil design poster, sambil jemur kain,sambil jeling-jeling draft novel baru. FUH! Siapa kata duk kat rumah santai ??? Lagilah mereka yang ada 4-5 gerabak tu kan. Sorang nak air, sorang mengamuk,sorang tukang kacau kerja ummi..hoho...Namun, Alhamdulillah, segalanya ditempuh dengan penuh semangat juang yang tinggi. Allah pasti memudahkan segalanya. Tahniah untuk para ummi, mama dan ibu !!!

Dan...alhamdulillah juga bulan ini promo OSTEMATRIX SHAKLEE ! Yeay !...
Maklumlah, kerja-kerja rumah yang memenatkan, kalau ibu yang bekerjaya pasti lebih penat,kadang tidur pun tak lena, bangun pagi masih lagi rasa lenguh-lenguh badan. Allah ! Siksanya. Mood nak buat kerja pun biasanya akan merudum bila badan kita tidak sihat kan. Mulalah 'moody-moody', ayahnya pun bakal kena marah kalau tak kena gaya.Silap letak kasut bukan atas rak kasut pun membebel panjang. Penat punya pasal kan.. Haha.

So, alternatif yang ada salah satunya adalah Ostematrix . Penting sangat ke makan Ostematrix ni? Bagi UM sangaaaaatlah penting terutamanya untuk mengelakkan gejala osteoporosis. Tulang reput di usia muda? Siapa mahu? UM pun tak nak...Setiap kali 'bulan mengambang' atau ABC (Allah Bagi Cuti) bertandang, setiap kali mengandung, setiap kali menyusukan anak, maka setiap kali itulah kalsium dalam badan kita seorang wanita ini berkurang. Berbaloikah hanya dengan minum segelas susu setiap hari yang kadang-kadang pun lupa nak minum tu? Haha...tak kata orang lah..Tapi, UM tak minum susu, Lactose Intolerance...so, minum ESP sajalah...




Ostematrix untuk :

  1. Tulang dan gigi yang kuat
  2. Mencegah kekejangan otot
  3. Membantu pembekuan darah
  4. Menstabilkan denyutan jantung
  5. Mengurangkan migrain
  6. Membaiki stimulasi urat saraf

Bukan sekadar kalsium

Struktur tulang yang normal dan osteoporosis (ketumpatan tulang)

Jom makan Ostematrix ! Elakkan tulang rapuh. Kebarangkalian wanita mengidap osteoporosis adalah lebih tinggi berbanding lelaki.

Berminat untuk mendapatkan Ostematrix dengan harga yang murah, hubungi 
UM : 013-9315387. Khas untuk anda !

0 comment... add one now